Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku – Bc. Ondřej Linhart
Bc. Ondřej Linhart
Master's thesis
Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku
Customer loyalty to a specific enterprise brand
Abstract:
V době postupující globalizace a blahobytu se konkurenční prostředí stává stále silnějším a zákazník stále náročnějším. Firmy vynakládají obrovské finanční prostředky za účelem upoutání pozornosti zákazníka, přesvědčení ho o koupi jejich výrobku, budují silné značky a snaží se zákazníky více zapojit do firemního dění. Tím samozřejmě sledují motivy ve formě vyššího zisku či vyššího podílu na trhu, toho …moreAbstract:
In the era of globalization and prosperity, competitive background is getting stronger and customers more demanding. Companies spend huge amount of money on catching customer's eye and convincing customer to buy company's products. Enterprises try to build strong brands and engage customers into their background. The motivation that drives them is to gain higher profit or bigger market share. These …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Linhart, Ondřej. Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku . Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnical University of Liberec
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing
Theses on a related topic
-
Hodnota pro zákazníka ve vybraném podniku
Lenka Drahotová -
Outdoorová značka a její hodnota pro zákazníka
Ladislava BEZDĚKOVÁ -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Viktorie Vacková -
Využití mobilních aplikací pro zvyšování hodnoty zákazníka jako moderní prostředek direkt marketingu
Vasilii Zakharov -
Hodnota pro zákazníka
Miroslav Maláč -
Hodnota pro zákazníka
Jana Počtová -
Hodnota pro zákazníka
Zuzana Ryšavá -
Význam hodnoty produktu pro zákazníky v moderním marketingu
Sarah Schneiderová
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights