Bc. Ondřej Linhart

Master's thesis

Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku

Customer loyalty to a specific enterprise brand
Abstract:
V době postupující globalizace a blahobytu se konkurenční prostředí stává stále silnějším a zákazník stále náročnějším. Firmy vynakládají obrovské finanční prostředky za účelem upoutání pozornosti zákazníka, přesvědčení ho o koupi jejich výrobku, budují silné značky a snaží se zákazníky více zapojit do firemního dění. Tím samozřejmě sledují motivy ve formě vyššího zisku či vyššího podílu na trhu, toho …more
Abstract:
In the era of globalization and prosperity, competitive background is getting stronger and customers more demanding. Companies spend huge amount of money on catching customer's eye and convincing customer to buy company's products. Enterprises try to build strong brands and engage customers into their background. The motivation that drives them is to gain higher profit or bigger market share. These …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2019

Thesis defence

  • Supervisor: Ing. Jitka Burešová, Ph.D.

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

Linhart, Ondřej. Loajalita zákazníků ke konkrétní značce podniku . Liberec, 2019. diplomová práce (Ing.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakulta

Technical University of Liberec

Faculty of Economics

Master programme / field:
Economics and Management / Enterprise Marketing