Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market – Mediha Dilara Aktaş
Mediha Dilara Aktaş
Diplomová práce
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market
Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into The Czech Market
Anotace:
V dnešním globalizujícím světě je prospěch z komparativních výhod a získávání tržního podílu na spotřebitelských trzích pro podniky mnohem významnější a vedou k jednodušímu zpřístupnění na zahraniční trhy. Tyto firmy však čelí mnoha výzvám v podnikání, jako je například analýza tržního prostředí, analýza konkurence a průmyslu, rozdílné chování spotřebitelů a obchodní překážky na zahraničních trzích …víceAbstract:
In the globalizing world, benefiting from comparative advantages and gaining market share in the consumer markets are getting more significant for the enterprises and lead them to enter foreign markets. However, these firms face many challenges in doing business like analyzing the market environment, competitor and industry analysis, different consumer behaviors and trade barriers in the foreign markets …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 25. 9. 2018
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/78237
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 29. 8. 2019
- Vedoucí: Markéta Lhotáková
- Oponent: Jaroslav Halík
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
AKTA$\backslash$C S, Mediha Dilara. \textit{Foreign Market Entry Strategies and Challenges that Enterprises May Face: Turkish Leather Manufacturer`s Entry Into the Czech Market}. Online. Diplomová práce. Praha: Vysoká škola ekonomická v Praze. 2018. Dostupné z: https://theses.cz/id/pp8mvz/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/78237
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business - Central European Business Realities
Práce na příbuzné téma
-
Business Strategy when the Company Enters Foreign Markets: Entry Models for companies attempting to enter the Vietnamese market.
Phuc Nguyen Hong -
E-Commerce as a Foreign Markets Entry Strategy
Ali Kasimov -
Zmena nakupnich zvyklosti spotrebitelu po roce 1996.
Tereza Vlčková -
Změny nákupního chování spotřebitelů vyvolané SARS-COV2
Nayef Qatarneh -
Nákupní preference spotřebitelů v době koronaviru
Natálie Nodesová -
Postoje spotřebitelů k biopotravinám
Anna Simeonovová -
Genderové stereotypy v současné reklamě a nákupním chování spotřebitelů
Katarina Farberova -
Postoje spotřebitelů k zastarávání výrobků
Tiep Tran Xuan