Dita POKORNÁ
Bachelor's thesis
Marketing ve vybraném podniku
Marketing of specific organization
Anotácia:
Bakalářská práce je zaměřena na analýzu marketingové situace ve vybrané společnosti Intersurgical s.r.o. Na základě analýzy budou navržena možná zlepšení v marketingu společnosti.Abstract:
The bachelor thesis is focused on the marketing situation in the selected company Intersurgical s.r.o. Based on the analysis, possible improvements in the company's marketing will be suggested.
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 11. 5. 2020
Zverejniť od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedúci: Ing. Jan Petrtyl, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
POKORNÁ, Dita. Marketing ve vybraném podniku. Plzeň, 2020. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomickáVázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/
University of West Bohemia
Faculty of EconomicsBachelor programme / odbor:
Economics and Management / Retail Management
Práce na příbuzné téma
-
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Dáša Michlová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Veronika Podlahová -
Marketingová komunikace v MSP se zaměřením na B2C trhy
Anna Dolejšová -
Návrh marketingové komunikace malého vinařství
Alexandra Hatalovská -
Marketingová komunikace malých léčebných lázní
Jana Andělová -
Marketingová komunikace jako nástroj marketingového řízení podniku
Anna Mordosova -
Marketingová komunikace malé firmy
Pavla Brošková -
Efektivní marketingová komunikace mikro a malých podniků v zemědělsko-potravinářském odvětví
Daniel Rumpík