Motivace zaměstnanců vybraného Call centra – Luděk HEŘMAN
Luděk HEŘMAN
Diplomová práce
Motivace zaměstnanců vybraného Call centra
Motivation of employees of the selected Call Center
Anotace:
Práce řeší problém cílené motivace zaměstnanců a s tím spojené účelnosti vynakládaných prostředků na její realizaci. V práci byl definován motivační profil a Herzbergův model, zejména v kontextu charakteristik generace Y. Cíle práce bylo dosaženo za pomoci elektronického dotazníkového šetření a následným provedením dvoukrokové shlukové analýzy. Dotazníkové šetření se zaměřovalo na identifikaci motivačního …víceAbstract:
The thesis is dealing with an issue of targeted motivation of employees and suitability of used means for its realisation. The thesis has defined the motivational profile and Herzberg model, especially the characteristics of the generation Y. The aim of the thesis was reached by electronic questionnaire following by two-step cluster analysis. The questionnaire was targeted on the identification of …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 29. 3. 2019
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: PhDr. Alice Reissová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
HEŘMAN, Luděk. Motivace zaměstnanců vybraného Call centra. Ústí nad Labem, 2019. diplomová práce (Ing.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Fakulta sociálně ekonomickáMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management
Práce na příbuzné téma
-
Motivace zaměstnanců v podnikatelském subjektu
Sandra Zelinková -
Chování spotřebitele generace Y při pořízení životního pojištění v Jihomoravském kraji
Tomáš Bojko -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Veronika Kuśová -
Odměňování a motivace zaměstnanců generace Y ve vybraném podniku
Anastasiia Pavlenko -
Analýza spotřebního chování generace Y v současném hotelnictví
Kateřina Vrzalíková -
Zákazníci (spotřebitelé) generace Y z pohledu marketingu
Petra Olszarová -
Nákupní chování spotřebitelů generace Y v odvětví maloobchodu
Tereza Zíková -
Motivace generace X a Y ve firmě ADP Česká republika, a. s.
Adam Karas