Bc. David ŠVANDRLÍK
Bachelor's thesis
Metody tvorby cen
Pricing Methods
Abstract:
Cílem práce je analýza dnes nejpoužívanějších metod tvorby cen. V konkrétním případě stanovit optimální cenu výrobku.Abstract:
The goal of this thesis is to analyze nowadays most used pricing methods. In this particular case to set up optimal price of product.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 19. 11. 2009
Thesis defence
- Date of defence: 26. 1. 2010
- Supervisor: Ing. Jiří Uhman
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ŠVANDRLÍK, David. \textit{Metody tvorby cen}. Online. Bachelor's thesis. Ústí nad Labem: University of Jan Evangelista Purkyně in Ústí nad Labem, Faculty of Social and Economic Studies. 2009. Available from: https://theses.cz/id/ppuift/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
ŠVANDRLÍK, David. Metody tvorby cen. Ústí nad Labem, 2009. bakalářská práce (Bc.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Fakulta sociálně ekonomická
Full text of thesis
Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 19. 11. 2009
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Fakulta sociálně ekonomickáJAN EVANGELISTA PURKYNĚ UNIVERSITY IN ÚSTÍ NAD LABEM
Faculty of Social and Economic StudiesBachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Doporučená cena vs. tržní cena nehmotných produktů herního průmyslu
David Chittenden -
Cena produktu jako součást budování image
Petra Píšová -
Cena jako komunikační nástroj
Karel Kuruc -
Rozbor prvků marketingového mixu (produkt,cena)
Jana Heralová