Miroslava KOZÁKOVÁ

Bachelor's thesis

E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk)

e-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk
Abstract:
S vynálezem Internetu byl vytvořen nový marketingový kanál. Výsledkem účasti tohoto nového prostředku v komunikačním řetězci, došlo ke změnám způsobu, jakým společnosti obchodují se svými zákazníky, a také jak doručují své služby a produkty. Cílem této bakalářské práce je získání lepšího porozumění, jak se e-marketing může stát důležitou součás-tí komunikačního mixu. Business Link for Suffok {--} vládou …more
Abstract:
The advent of the Internet has created a new channel for marketing. The effect of this new resource in the communication chain is altering the way businesses market to their customers and how they deliver their products and services. The aim of this thesis is to gain a better understanding of how e-marketing can be a vital part of the communications mix. Business Link for Suffolk {--} a government …more
 
 
Language used: English
Date on which the thesis was submitted / produced: 24. 4. 2007
Identifier: 6941

Thesis defence

  • Date of defence: 28. 5. 2007
  • Supervisor: Deborah Wildridge

Citation record

The right form of listing the thesis as a source quoted

KOZÁKOVÁ, Miroslava. E-Marketing - a vital part of the communication mix at Business Link for Suffolk \nl{} (E-Marketing - důležitá součást komunikačního mixu ve společnosti Business Link for Suffolk). Zlín, 2007. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Full text of thesis

Accessibility: Autor si přeje zpřístupnit práci pouze na univerzitě až od 16. 04. 2037

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.