Využitie benchmarkingu vo firme podnikajúcej v oblasti cestovného ruchu – Dominika Kubišová
Dominika Kubišová
Bakalářská práce
Využitie benchmarkingu vo firme podnikajúcej v oblasti cestovného ruchu
Anotace:
Cieľom práce je posúdiť a navrhnúť možnosti využitia benchmarkingu ako manažérskej techniky vhodnej pre aplikáciu v konkrétnom podniku v oblasti cestovného ruchu. Jedná se o pomerne novú techniku, ktorá by mohla viesť k zlepšeniu konkurenčnej pozície vybranej firmy a tým stabilizovať jej postavenie v danom odvetví. V teoretickej části sa zameriam na problematiku benchmarkingu, jeho historický vývoj …víceAbstract:
I would like to provide a comprehensive assessment of the benchmarking as managerial tool in selected company from tourism sector. The benchmarking is a modern approach suitable for designing an enhanced strategy which might provide a competitive edge for the company. In my thesis, I am going to unveil history of the benchmarking, its potential use and prediction ability. Moreover, I will collect necessary …více
Jazyk práce: slovenština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 22. 4. 2016
Identifikátor:
http://theses.cz/id/ppxukn/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 5. 2016
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Vysoká škola obchodní a hotelová s.r.o.
Bakalářský studijní program:
Práce na příbuzné téma
-
Effects of the environmental measures of ZSNP, a.s. on internal and external environment
Lucia Klimková -
The role of internal communication of business environment in a selected organisation.
Elena Shultceva -
Analysis of the internal and external Gazprom's environment
Alfiya Syraeva -
Ekologický management jako součást strategie firmy
Slávka Čechvalová -
Public Management a reforma veřejných služeb zaměstnanosti
Marek Elznic -
Strategický manažment v kontexte znalostnej ekonomiky. Inovačná stratégia zdravotníckého zariadenia.
Adam Máni -
Analysis of new retail business formats & Development Strategy Analysis of Yonghui Superstores new retail business
Xin Yao Lu -
Analysis of current ŠKODA AUTO loyalty incentives and insights for a future loyalty strategy
Kevin Hargas
Název
Vložil
Vloženo
Práva
Složky
Soubory
Jeřábek, T.
6. 5. 2016