Monika Říhová
Bachelor's thesis
Fresh Label
Fresh Label
Abstract:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán streetwear, sneakers a marketingová komunikace módní značky. Praktická část práce obsahuje nositelnou kolekci obuvi a doplňků.Abstract:
Bachelor thesis consists of two parts. In theoretical part are described streetwear,evolution of sneakers and marketing communication of fashion brand. Practical part consists of wearable collection of sneakers and accessories.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 10. 5. 2019
Thesis defence
Citation record
The right form of listing the thesis as a source quoted
Říhová, Monika. Fresh Label. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikacíPlny text prace je k dispozici v elektronicke podobe
Tomas Bata University in Zlín
Faculty of Multimedia CommunicationsBachelor programme / field:
Visual Arts / Multimedia and Design - Shoe Design
Theses on a related topic
- No theses on a related topic available.