Monika Říhová

Bakalářská práce

Fresh Label

Fresh Label
Anotace:
Bakalářská práce je rozdělena do dvou částí. V teoretické části je popsán streetwear, sneakers a marketingová komunikace módní značky. Praktická část práce obsahuje nositelnou kolekci obuvi a doplňků.
Abstract:
Bachelor thesis consists of two parts. In theoretical part are described streetwear,evolution of sneakers and marketing communication of fashion brand. Practical part consists of wearable collection of sneakers and accessories.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 10. 5. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: MgA. Jana Buch

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Říhová, Monika. Fresh Label. Zlín, 2019. bakalářská práce (BcA.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta multimediálních komunikací

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta multimediálních komunikací
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta multimediálních komunikací

Bakalářský studijní program / obor:
Výtvarná umění / Multimédia a design - Design obuvi

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.