Bc. Edith Rohelová

Bachelor's thesis

Vnímání regionálního značení spotřebiteli

Consumer Perception of Regional Labeling
Abstract:
Cíl bakalářské práce je zjistit současný stav vnímání regionálního značení spotřebiteli v regionu Beskydy a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Dále zjistit jakou roli hrají regionální produkty a zvážit jejich přínos k formování a rozvoji regionů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingu a značky, Brand management, regionální značení a ochranné značení produktů. V praktické části …more
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to find out the current state of consumer perception of regional labeling in the Beskydy region and to suggest ways how to improve it. Further to identify of regional products and consider their contribution to the formation and development of regions. The theoretical part explains the concepts related to marketing, brand, brand management, regional labeling and …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 12. 4. 2021

Thesis defence

  • Date of defence: 1. 6. 2021
  • Supervisor: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Economics and Management