Bc. Edith Rohelová

Bachelor's thesis

Vnímání regionálního značení spotřebiteli

Consumer Perception of Regional Labeling
Anotácia:
Cíl bakalářské práce je zjistit současný stav vnímání regionálního značení spotřebiteli v regionu Beskydy a navrhnout možnosti jeho zlepšení. Dále zjistit jakou roli hrají regionální produkty a zvážit jejich přínos k formování a rozvoji regionů. V teoretické části jsou vysvětleny pojmy týkající se marketingu a značky, Brand management, regionální značení a ochranné značení produktů. V praktické části …viac
Abstract:
The aim of the bachelor´s thesis is to find out the current state of consumer perception of regional labeling in the Beskydy region and to suggest ways how to improve it. Further to identify of regional products and consider their contribution to the formation and development of regions. The theoretical part explains the concepts related to marketing, brand, brand management, regional labeling and …viac
 
 
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 4. 2021
Identifikátor: https://is.slu.cz/th/m2s7s/

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 1. 6. 2021
  • Vedúci: Ing. Michal Stoklasa, Ph.D.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta v Karviné

Silesian University in Opava

School of Business Administration in Karvina

Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Business Economics and Management