Lucie Pecháčková

Master's thesis

Marketingová strategie společnosti Procter & Gamble na tradičním trhu

Marketing strategy Procter & Gamble in traditional market
Abstract:
Cílem diplomové práce bylo charakterizovat marketingovou strategii firmy Procter & Gamble na tradičním trhu. V první části práce musel být tradiční trh charakterizován. V současné době neexistuje žádné pravidlo, které by jednoznačně rozdělovalo trh na tradiční a moderní. Proto bylo sestaveno několik klíčových kritérií, pomocí kterých byly v práci trhy definovány. Je nutné těmto kritériím porozumět …more
Abstract:
The aim of the diploma thesis was to characterize the marketing strategy of Procter & Gamble in the traditional market. The first part characterized traditional market. Currently, there is no rule that clearly divides the market into traditional and modern. It was therefore established a number of key criteria by which markets were defined. It is necessary to understand these criteria and to build …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 27. 1. 2015

Thesis defence

  • Date of defence: 19. 1. 2016
  • Supervisor: Dana Zadražilová
  • Reader: Michal Trunkát

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/55336