Využití umělé inteligence při redesignu webových stránek ubytovacího zařízení – Anna Šmikmátorová
Anna Šmikmátorová
Bakalářská práce
Využití umělé inteligence při redesignu webových stránek ubytovacího zařízení
Artificial Intelligence and Its Use in Website Redesign for Accommodation Facilities
Anotace:
Anna Šmikmátorová, Umělá inteligence a její využití při redesignu webových stránek pro ubytovací zařízení. Bakalářská práce. Brno: Mendelova univerzita v Brně, 2024 Tato bakalářská práce se zaměřuje na využití umělé inteligence (AI) při redesignu webových stránek pro ubytovací zařízení. Jejím cílem je prozkoumat a demonstrovat, jak lze AI efektivně integrovat do jednotlivých fází vývoje webových stránek …víceAbstract:
Anna Šmikmátorová, Artificial Intelligence and Its Use in Website Redesign for Accommodation Facilities. Bachelor’s Thesis. Brno: Mendel University in Brno, 2024 This bachelor’s thesis focuses on the use of artificial intelligence (AI) in redesigning websites for accommodation facilities. Its aim is to explore and demonstrate how AI can be effectively integrated into various phases of website development …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 1. 2025
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 27. 1. 2025
- Vedoucí: Ing. Mgr. Jana Dannhoferová, Ph.D.
- Oponent: Tomáš Jakúbek, Ing.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Mendelova univerzita v Brně, Provozně ekonomická fakultaMendelova univerzita v Brně
Provozně ekonomická fakultaBakalářský studijní program / specializace:
Otevřená informatika / Zaměření pro Otevřenou informatiku
Práce na příbuzné téma
-
External and internal factors of prosperity SME
Diana Sargozhina -
Comparing 2004 and 2014 Revolutions in Ukraine: Internal Factors and External Players
Ruslan Matsiievskyi -
Place Branding, an application to Sardinia. What is the perception of the brand and what is the difference between internal and external stakeholders?
Gian Mario Battaglia -
Analysis of External and Internal Operations of Ralph Lauren
Aikerim Ramazan -
Marketing environment analysis in chosen hotel
Valeriya Nasypova -
Complex Analysis of Business Environment in the Czech Republic in 2006-2022
Jana Kušnírová -
Vliv vybraných vnějších a vnitřních determinantů na výši krátkodobého a dlouhodobého zadlužení českých a francouzských ICT společností
Veronika Šudová -
Organizační struktura a její vliv na efektivitu a konkurenceschopnost dopravních a logistických podniků
Ondřej Novák