Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR – Ing. Kristina Vasilyeva
Ing. Kristina Vasilyeva
Master's thesis
Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR
Actors and tools of marketing communication in the adaptation of Russian-speaking students in the Czech Republic
Anotácia:
Diplomová práce je psaná na téma Subjekty a nástroje marketingové komunikace při adaptaci ruskojazyčných studentů v ČR. V teoretické části se zabývám definicí pojmu interkulturní komunikace, která nabývá na stále silnějším významu v rámci pokračujícího procesu globalizace. Dále se v teoretické části věnuji vymezení subjektů a nástrojů marketingové komunikace. V další kapitole teoretické části se zabývám …viacAbstract:
This diploma thesis is written on the topic of actors and the tools of marketing communication in the adaptation of the Russian-speaking students in the Czech Republic. The theoretical part will deal with the definition of intercultural communication, which is becoming ever stronger importance in the ongoing process of globalization Furthermore, the theoretical part will deal with the definition of …viacKľúčové slová
Rusko Česká republika ruská menšina ruská komunita ruskojazyční studenti vysokoškolské studium v České republice interkulturní komunikace interkulturní marketing dotazníkové šetření osobní rozhovor Russia Czech Republic russian minority russian community russian-speaking students higher education in the Czech Republic intercultural communication intercultural marketing questionnaire survey personal interview
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 8. 4. 2016
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/nt2gd/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 6. 2016
- Vedúci: doc. Radim Valenčík, CSc.
- Oponent: PhDr. Rafik Bedretdinov, CSc.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Rozhodování absolventů středních škol pro studium na vysoké škole a jejich očekávané uplatnění v porovnání s realitou na trhu práce v České republice v roce 2019
Michal Muzikář -
Model společnosti zaměřené na oblast vyřizování oficiálních dokumentů potřebných pro studium v ČR
Jan Burian -
Role středních škol v procesu přípravy studentů na vysokoškolské studium
Martina Šmeralová -
Adaptace studentů psychologie na vysokoškolské studium v závislosti na účasti na seznamovacím kurzu
Natálie PAŠKOVÁ -
Informační gramotnost studentů 1. ročníku vysokoškolského studia: výzkumná sonda v programu Informační studia a knihovnictví na FF MU
Pavla Rimešová -
Harmonizace vysokoškolského studia a rodiny v ČR a její vliv na veřejné rozpočty v období 2020 - 2035
Julie Nováčková -
Komunikace o vysokoškolském studiu v rodinách s první generací studentů
Klára Volfová -
Téma závislostí v rámci studijních programů sociální práce na vysokých školách v České republice
Dominika KUCROVÁ