Dennis Simon Frick, B.A.

Master's thesis

Branding – its History and New Challenges

Branding – its History and New Challenges
Anotácia:
Cílem této práce je demystifikace vnímání obchodní značky a s ním spojené kognitivní a emocionální procesy, jimž každý člověk čelí na denní bázi. Tato diplomová práce se opírá o konstruktivistický a metodologický rámec, s využitím sjednocujícího, interdisciplinárního přístupu s aplikací různých teoretických procesních modelů s cílem odhalit, jak vnímání a poznávání obchodní značky působí na úrovni …viac
Abstract:
This diploma thesis undertakes to de-mystify brand perception and its involved cognitive and emotional processes every human being is facing on daily basis. The thesis follows a constructivist methodological framework, using an integrative, interdisciplinary approach in leveraging different suitable theoretical process models, seeking to uncover how brand perception and cognition work and unfold on …viac
 
 
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 6. 4. 2018

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 21. 6. 2018
  • Vedúci: PhDr. Karel Eliáš, CSc.
  • Oponent: Mgr. Jitka Cirklová, M.A.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • všem autentizovaným
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

University of Finance and Administration

Master programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication & Master of Business Administration