Možnosti financování v herním průmyslu v České republice – Barbora Ulrychová
Barbora Ulrychová
Bakalářská práce
Možnosti financování v herním průmyslu v České republice
Financing Options in the Gaming Industry in Czech Republik
Anotace:
Tato bakalářská práce mapuje možnosti financování počítačových her v České republice. Tyto možnosti jsou vytyčeny v osmi formách financování. V práci je kladen důraz na diferenci mezi herním a filmovým financováním. Práce pracuje s rozhovory s herními vývojáři, pedagogy a teoretiky.Abstract:
This thesis maps the financing possibilities of computer games in Czech Republic. These options are set out in the eight forms of financing. In the thesis there can be found the difference between the game and film financing. The thesis is based on the interviews with game developers, teachers and theorists.Klíčová slova
crowdfundingKlíčová slova
počítačové hryKlíčová slova
Česká republikaKlíčová slova
financováníKlíčová slova
práce producentaKlíčová slova
videohry
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 17. 8. 2016
Identifikátor:
http://hdl.handle.net/10318/9576
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 8. 9. 2016
- Vedoucí: Lubor KOPECKÝ
- Oponent: Jiří VLACH
Citační záznam
Plný text práce
Právo: Autor udělil v licenci souhlas s: In the license agreement the author has granted the following:
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 27. 1. 2017 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Akademie múzických umění v Praze.Filmová a televizní fakulta. KnihovnaAkademie múzických umění v Praze
Filmová a televizní fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filmové, televizní a fotografické umění a nová média / Produkce
Práce na příbuzné téma
-
Role producenta v herním průmyslu v České republice, se zaměřením na vývoj nezávislých počítačových her
Hana Šormová -
Problematika krátkometrážní tvorby z pohledu producenta
Martina Netíková -
Mezinárodní koprodukce s majoritní účastí českého producenta
Markéta Šprenclová -
Pozice kreativního producenta v české kinematografii
Klára Jančíková -
Vztah producenta s režisérem v oblasti reklamní tvorby
Matěj Paclík -
Fenomén audiovizuálních děl z pohledu producenta
Barbora Šonková -
Vývoj animovaného filmu: Perspektiva producenta
Karolína Davidová -
Producentská dramaturgie postavení producenta v českém filmovém p růmyslu a jeho vliv na projekty
Martina Stránská