Monika Peluňková

Bakalářská práce

Analýza komunikačního mixu firmy ABC

Analysis of the Communication Mix of the ABC Company
Anotace:
Má bakalářská práce je zaměřena na analýzu komunikačního mixu firmy ABC. Práce je rozdělena do dvou částí teoretické a praktické. Teoretická popisuje základní pojmy marketingu, marketingového mixu a komunikace v marketingu. V práci jsou objasněny všechny složky marketingového komunikačního mixu a také jejich formy. V praktické části bakalářské práce je představena firma ABC. Dále se praktická část …více
Abstract:
My bachelor thesis is focused on analysis of communication mix of the ABC Company. The work is divided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part describes basic concepts about marketing, marketing mix and marketing communication and its forms. In practical part is introduced the ABC company. Further the practical part deals with analysis of the current state of the communication …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 21. 4. 2017

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Jiří Pernický, M.A.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

Peluňková, Monika. Analýza komunikačního mixu firmy ABC. Zlín, 2017. bakalářská práce (Bc.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plny text prace je k dispozici v elektronicke podobe

Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně

Fakulta managementu a ekonomiky

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketing