Ways of Teaching Suprasegmental Features – Sylva GROMNICOVÁ
Sylva GROMNICOVÁ
Bakalářská práce
Ways of Teaching Suprasegmental Features
Ways of Teaching Suprasegmental Features
Abstract:
This thesis regards the teaching of English suprasegmental features. Its objective is to create a brief overview of the existing teaching ways of these features and emphasize their importance. The thesis further deals with factors which directly influence the quality of teaching. The last part of the thesis analyses practical pronunciation exercises that deal with stress, rhythm and intonation. These …víceAbstract:
Tato práce se zabývá výukou suprasegmentálních rysů výslovnosti anglického jazyka. Jejím cílem je vytvořit stručný přehled stávajících způsobů výuky těchto rysů a zdůraznit jejich důležitost. Práce se dále věnuje faktorům, které mají přímý vliv na kvalitu výuky. Poslední část analyzuje praktická cvičení výslovnosti zaměřená na přízvuk, rytmus a intonaci na příkladě učebnic určené studentům pokročilým …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2014
Zveřejnit od: 16. 4. 2014
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: prof. PhDr. Stanislav Kavka, CSc.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
GROMNICOVÁ, Sylva. Ways of Teaching Suprasegmental Features. Ostrava, 2014. bakalářská práce (Bc.). OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti od 16.4.2014
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2014 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: OSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ, Filozofická fakultaOSTRAVSKÁ UNIVERZITA V OSTRAVĚ
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Filologie / Angličtina ve sféře podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Rozdíly mezi anglickou a českou výslovností a jejich vliv na výslovnost českých studentů angličtiny
Michaela GROHMANOVÁ -
Rozdíl v úrovni anglické výslovnosti mezi českými a nizozemskými mluvčími
Lucie Crháková -
Dynamika, rytmus a melodie ruského jazyka ve srovnání s českým jazykem.
Veronika Brandová -
Charakteristické rysy komunikace učitelů ve výuce na střední škole
Jitka Burdová -
Rozeberte objektové rysy jazyka Objective C a účelnost jeho zařazení do výuky
Alexey Saraikin -
Projektová výuka v českém jazyce na 2. stupni ZŠ
Zuzana Tetorová