Bc. Alena Tejkalová

Diplomová práce

Marketingová strategie realitní společnosti

Marketing strategy of the real estate company
Anotace:
Tato diplomová práce je zaměřena na teoretické základy marketingových strategií a jejich následnou implementaci do strategie konkrétní společnosti, která působí na realitním trhu. Teoretická část zdůrazňuje úlohu strategického marketingu v řízení společnosti, zaměřuje se na marketingový výzkum, strategickou analýzu a segmentaci trhu. Součástí je také vyjmenování jednotlivých marketingových strategií …více
Abstract:
This master thesis focuses on theoretical analysis and subsequent marketing strategy of a company, which operates in the real estate market. The theoretical part emphasizes the role of strategic marketing in the company’s management, focuses on marketing research, strategic analysis and market segmentation. It also contains a description of various marketing strategies and takes into account the differences …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2014

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2014
  • Vedoucí: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
  • Oponent: Ing. Eva Matoušková

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Řízení podniku a podnikové finance