Sociálne siete v komunikačnej stratégii firmy Styllmed – Ivana Nováková
Ivana Nováková
Master's thesis
Sociálne siete v komunikačnej stratégii firmy Styllmed
Sociální sítě v marketingové komunikaci firmy Styllned
Anotácia:
Tato diplomová práce pojednává o využití sociálních sítí v komunikační strategii firmy. Představuje nejznámější a nejpoužívanější sociální sítě v Česku a na Slovensku. Zároveň uvádí základní charakteristiky jednotlivých typů uživatelů. Následně tyto informace aplikuje při navrhnutí/zlepšení komunikační strategie konkrétní firmy.Abstract:
This diploma thesis deals with usage of social networks in company communication strategy. It introduces the most popular and most used social networks in Czech and Slovak republic. It also characterizes the types of social networks users. In the end these informations are being used for proposing/making better of the communication strategy of actual company.Abstract:
Táto diplomová práca pojednáva o využití sociálnych sietí v komunikačnej stratégii firmy. Predstavuje najznámejšie a najpoužívanejšie sociálne siete v Česku a na Slovensku. Rovnako tak uvádza základné charakteristiky jednotlivých typov užívetľov. Následne tieto informácie aplikuje na navrhnutie/upravenie komunikačnej stratégie konkrétnej firmy.
Jazyk práce: Slovak
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 7. 6. 2011
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/33427
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 9. 2012
- Vedúci: Markéta Lhotáková
- Oponent: Květa Havlová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/33427
Vysoká škola ekonomická v Praze
Master programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / Mezinárodní obchod
Práce na příbuzné téma
-
Analysis of the Evolution of Migration Policies in Mexico and the United States, from Development to Containment: A Review of Migrant Caravans from the Northern Triangle of Central America during the Period 2014 to 2020
Melissa Baltazar Flores -
Same Old, Same Old in the App Economy: Predicting the Effects of Article 6c of the European Commission Proposal for a Digital Markets Act on the iOS App Ecosystem
Adrian Wolkersdorf -
Early Adopters – Young People as the New Media and Communication Technologies Users
Anastasia Kolesnikova -
Komunikačná stratégia spoločnosti Aproxima
Nikoleta Richterová -
Komunikačná stratégia cestovnej kancelárie Motýľ
Patrícia Gallová -
Komunikačná stratégia Divadla na zastávke
Katarína Hudecová -
Stratégia marketingovej komunikácie Obchodne podnikateľskej fakulty
Erika Žitniaková -
Komunikačná stratégia softwarového nástroja na monitoring zamestnancov
Kristína Kalusová