Bc. Marek Littman

Bakalářská práce

Etické limity v reklamě

Ethical Limits in Advertising
Anotace:
Tato práce se zaobírá problematikou etiky v reklamě. Popisuje vymezení etických limitů, které jsou v oblasti reklamy stanoveny, a to právně nebo samoregulací. Ze širokého spektra byla ke zkoumání vybrána oblast reklamy finančního sektoru, která je velice rozmanitá a složitá. Uvedené jednotlivé příklady z praxe ukazují záměrné klamání spotřebitele poskytnutím částečných informací, za účelem upoutání …více
Abstract:
This work deals with issues of ethics in advertising. It describes the definition of ethical limits that are established in the field of advertising legally or by self-regulation. From a broad spectrum of advertising, the financial sector, which is very diverse and complex, was selected for this research. These various examples from practice reflect intentional deception of consumers by providing partial …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
  • Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
  • Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správní

Vysoká škola finanční a správní

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace

Práce na příbuzné téma