Bc. Marek Littman
Bakalářská práce
Etické limity v reklamě
Ethical Limits in Advertising
Anotace:
Tato práce se zaobírá problematikou etiky v reklamě. Popisuje vymezení etických limitů, které jsou v oblasti reklamy stanoveny, a to právně nebo samoregulací. Ze širokého spektra byla ke zkoumání vybrána oblast reklamy finančního sektoru, která je velice rozmanitá a složitá. Uvedené jednotlivé příklady z praxe ukazují záměrné klamání spotřebitele poskytnutím částečných informací, za účelem upoutání …víceAbstract:
This work deals with issues of ethics in advertising. It describes the definition of ethical limits that are established in the field of advertising legally or by self-regulation. From a broad spectrum of advertising, the financial sector, which is very diverse and complex, was selected for this research. These various examples from practice reflect intentional deception of consumers by providing partial …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 27. 4. 2011
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/hg2u3/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 17. 6. 2011
- Vedoucí: PhDr. Marek Matějka
- Oponent: prof. Ing. František Zich, DrSc.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníVysoká škola finanční a správní
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Marketingová komunikace
Práce na příbuzné téma
-
Regulace bank v ČR
Filip Morcinek -
Regulace bank v ČR
Daniel Gerla