Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety – Bc. Dominik OCHSNER
Bc. Dominik OCHSNER
Master's thesis
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Abstract:
Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.Abstract:
This master thesis deals mainly with the consumer behavior in a defined range of products. It aims to find out what factors are important for the consumers and, based on that, to suggest improvements to a particular online store.
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 16. 4. 2021
Thesis defence
- Supervisor: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
OCHSNER, Dominik. \textit{Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety}. Online. Master's thesis. České Budějovice: University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics. 2021. Available from: https://theses.cz/id/pqwp3e/.
The right form of listing the thesis as a source quoted
OCHSNER, Dominik. Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2024 dostupné: světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaUNIVERSITY OF SOUTH BOHEMIA IN ČESKÉ BUDĚJOVICE
Faculty of EconomicsMaster programme / field:
Economics and Management / Management of Commerce
Theses on a related topic
-
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Jana SIMETOVÁ -
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Jana SIMETOVÁ -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Jana Rytířová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková