Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety – Bc. Dominik OCHSNER
Bc. Dominik OCHSNER
Diplomová práce
Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety
Customers' preferences for particular retail stores in a location
Anotace:
Diplomová práce se zabývá zjišťováním nákupního chování spotřebitelů nakupujících vymezený sortiment. Cílem práce je zhodnotit poptávku a v návaznosti na zjištěné spotřební chování těch, kteří sortiment hobbymarketů nakupují, navrhnout opatření konkrétní internetové prodejně.Abstract:
This master thesis deals mainly with the consumer behavior in a defined range of products. It aims to find out what factors are important for the consumers and, based on that, to suggest improvements to a particular online store.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 16. 4. 2021
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Ing. Petra Martíšková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
OCHSNER, Dominik. \textit{Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety}. Online. Diplomová práce. České Budějovice: Jihočeská univerzita v Českých Budějovicích, Ekonomická fakulta. 2021. Dostupné z: https://theses.cz/id/pqwp3e/.
Jak správně citovat práci
OCHSNER, Dominik. Konkurenceschopnost internetové prodejny v sortimentu nabízeném hobbymarkety. Č. Budějovice, 2021. diplomová práce (Ing.). JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou od 16. 4. 2024 dostupné: světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: JIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH, Ekonomická fakultaJIHOČESKÁ UNIVERZITA V ČESKÝCH BUDĚJOVICÍCH
Ekonomická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Obchodní podnikání
Práce na příbuzné téma
-
Vlivy působící na rozhodování zákazníků při nákupech na internetu"
Nikola Adolfová -
Správanie zákazníka pri nakupovaní na e-shopoch s ohľadom na zmenu menového kurzu
Ema Poliaková -
Spotřebitelské chování při nákupu na internetu
Petra Vrbasová -
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Jana SIMETOVÁ -
Využití copywritingu při prodeji na internetu
Jana SIMETOVÁ -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu
Tereza Smutná -
Analýza faktorů ovlivňujících zákaznické chování při nákupu oblečení na internetu
Jana Rytířová -
Analýza nákupního chování zákazníka při nakupování potravin na internetu.
Karolína Česenková