Commercial communication of RED BULL on the Czech market – Polina Gavrilova
Polina Gavrilova
Bachelor's thesis
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Anotácia:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …viacAbstract:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …viac
Jazyk práce: English
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016
Identifikátor:
http://www.vse.cz/vskp/eid/69448
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
- Vedúci: Přemysl Průša
- Oponent: Alexandr Asmalovskij
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttp://www.vse.cz/vskp/eid/69448
Vysoká škola ekonomická v Praze
Bachelor programme / odbor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business
Práce na příbuzné téma
-
DIGITIZATION AS THE KEY TO SUCCESS IN COMMERCIAL COMMUNICATION OF LUXURY FASHION BRANDS
Sofia Kornas -
Commercial Communication of Pilsner Urquell on the Czech market
Sophie Marienka Vasak -
Signmaking as a part of commercial communication
Tomáš Hejda -
Komerční komunikační chování v době krize
Kseniya Fedoryna -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Zuzana Menšíková -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině senioři
Patrik Fingr -
Produkt placement jako nová forma komerční komunikace
Štěpán Kadlec -
Specifika komerční komunikace k cílové skupině děti
Pavla Vyskočilová