Polina Gavrilova

Bakalářská práce

Commercial communication of RED BULL on the Czech market

Commercial communication of RED BULL on the Czech market
Anotace:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …více
Abstract:
Cílem Bakalářské práce je definovat komerční komunikaci společnosti Red Bull GmbH na českém trhu. Teoretická část práce pomůže pochopit druhou, praktickou část. V práci bude čtenáři krok po kroku představena značka Red Bull a její skrytá identita ale také obraz v očích konzumenta. Umožněné to bude analýzou postavení společnosti na českém trhu, spolu s jejich jedinečným a originálním způsobem komunikace …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 5. 5. 2016

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 22. 5. 2017
  • Vedoucí: Přemysl Průša
  • Oponent: Alexandr Asmalovskij

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/69448

Vysoká škola ekonomická v Praze

Bakalářský studijní program / obor:
Mezinárodní ekonomické vztahy / International Business