Bc. Miroslava KROPÁČKOVÁ

Diplomová práce

Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o.

Relationship management of key customers of company Eurotel Praha, spol. s r. o.
Anotace:
Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o. popisuje nový pohled na rozdělení významných zákazníků. Zabývá se otázkou, jaký potenciál daný zákazník v sobě skrývá a co všechno může ještě zákazník společnosti do budoucna přinést. Diplomová práce obsahuje tři důležité části, které představují rešerši literárních pramenů, analýzu stávající segmentace významných …více
Abstract:
Project relation management with key customers of company Eurotel Praha, spol. s r. o. describes new approach to the customer segmentation. The point of suggested segmentation is to find out what potential has certain customer and what level of business is possible to do in the future with him. Diploma project consist of three important parts. The first part focuses to the theoretical knowledge from …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2005
Zveřejnit od: 11. 5. 2015
Identifikátor: 1921

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 8. 6. 2005
  • Vedoucí: Ing. Aleš Veselý

Citační záznam

Jak správně citovat práci

KROPÁČKOVÁ, Miroslava. Projekt řízení vztahů s klíčovými zákazníky společnosti Eurotel Praha, spol. s r. o.. Zlín, 2005. diplomová práce (Ing.). Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně. Fakulta managementu a ekonomiky

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 11. 05. 2015

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou od 11. 5. 2015 dostupné: autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Univerzita Tomáše Bati ve Zlíně, Fakulta managementu a ekonomiky
Plný text práce je k dispozici v elektronické podobě.