Mobilní technologie ve studiu vysokoškolských studentů – Bc. Jakub Kychler
Bc. Jakub Kychler
Bakalářská práce
Mobilní technologie ve studiu vysokoškolských studentů
Mobil technology in learning of undergraduates
Anotace:
Bakalářská diplomová práce pojednává o využívání mobilních zařízení studenty vyso-kých škol. Teoretickým pilířem je vzdělávací trend zvaný mobile learning, který je zaštiťován Obecným modelem mobile learningu. Ten na mobile learning nahlíží jako na synergii tří aspek-tů: mobilního zařízení, učení a studenta. Aspekty rámcují mobile learningu a vytváří zázemí pro empirickou část. Ta se zaměřuje na to …víceAbstract:
This bachelor's thesis discusses the usage of mobile devices by undergraduates. The theoretical pillar of this work is educational trend called mobile learning, which is covered by A Model for Framing Mobile Learning. The Model sees mobile learning as a synergy of three aspects: mobile device, learning and a student. Aspects frame mobile learning and create backgrounds for empirical part. The empirical …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 4. 5. 2016
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/f1ybp/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2016
- Vedoucí: doc. Mgr. Jiří Zounek, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Bc. Libor Juhaňák
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakultaMasarykova univerzita
Filozofická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Pedagogika / Pedagogika
Práce na příbuzné téma
-
A 'social Europe' for workers? Framing analysis of the posted work debate in the Council (2016-2017)
Mathilde Marguerite Anni BRUNET -
Student Investment Opportunities with an Initial Investment Amount under 5000 U.S. Dollars. Student Investment Portfolio Building.
Timur Elyas -
International Student Recruitment, Brand Amplification, and Student Retention Initiatives in Higher Education
Deepak Sunil Kumar -
Building Student Responsibility for their Own Learning in English Language Classes: Pre-Service Teachers' Needs in Teacher-Student Communication in Difficult Situations
Jiřina KARASOVÁ