Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice – Bc. Renata Kuklišová
Bc. Renata Kuklišová
Bachelor's thesis
Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice
Strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice
Anotácia:
Tato práce se zabývá strategií a taktikou PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu v Nošovicích. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu způsobu využívání jednotlivých nástrojů public relations. V první části práce je popsáno jejich využití z teoretického hlediska. Následně, v druhé části, vysvětleno, jak tyto nástroje využila společnost Hyundai. Pozornost je věnována komunikační …viacAbstract:
This thesis is focused on strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice. It is target on characteristic and usage analysis of public relations instruments. First part of this thesis describe theoretical usage of public relations instruments, and second part is focused on describtion how were those instruments used by Hyundai company. Attention was paid …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 4. 2009
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/h9jyr/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 18. 6. 2009
- Vedúci: PhDr. Pavel Čírtek
- Oponent: Mgr. Miloslava Kykalová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Public-private partnership in solid waste management in Thimphu, Bhutan
Leki Sangay -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Veronika Pospěchová -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey