Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice – Bc. Renata Kuklišová
Bc. Renata Kuklišová
Bachelor's thesis
Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice
Strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice
Abstract:
Tato práce se zabývá strategií a taktikou PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu v Nošovicích. Je zaměřena na charakteristiku a analýzu způsobu využívání jednotlivých nástrojů public relations. V první části práce je popsáno jejich využití z teoretického hlediska. Následně, v druhé části, vysvětleno, jak tyto nástroje využila společnost Hyundai. Pozornost je věnována komunikační …moreAbstract:
This thesis is focused on strategy and tactic PR of company Hyundai in preparative phase build-up of her concern Nošovice. It is target on characteristic and usage analysis of public relations instruments. First part of this thesis describe theoretical usage of public relations instruments, and second part is focused on describtion how were those instruments used by Hyundai company. Attention was paid …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 4. 2009
Identifier:
https://is.vsfs.cz/th/h9jyr/
Thesis defence
- Date of defence: 18. 6. 2009
- Supervisor: PhDr. Pavel Čírtek
- Reader: Mgr. Miloslava Kykalová
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
KUKLIŠOVÁ, Renata. \textit{Strategie a taktika PR společnosti Hyundai v přípravné fázi výstavby jejího závodu Nošovice}. Online. Bachelor's thesis. Praha: University of Finance and Administration. 2009. Available from: https://theses.cz/id/prfka4/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- no one
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Marketing Communication
Theses on a related topic
-
Metody průzkumu veřejného mínění: jejich výhody, limity a etický rozměr
Olha Olašyn -
Public relations in the global organisations
Vladyslav Ponomarenko -
Public-private partnership in solid waste management in Thimphu, Bhutan
Leki Sangay -
The role of trainees during the Czech Presidency of the Council of the EU and the involvement of the staff of the Permanent Representation of the Czech Republic to the EU in public administration after the Presidency.
Daniel Houdek -
Nová média, sociální sítě jako komunikační kanál public relations
Tímea Šalátová -
Návrh využití nástrojů public relations v pivovaru
Veronika Pospěchová -
Erfolgskontrolle von Public Relations-Maßnahmen durch PR-Evaluation
Matěj Vondruška -
Brand Activation as a tool of Public Relations
Shreetama Bhuban Mohan Dey