Jiří Anderle

Diplomová práce

Analýza marketingového mixu a nabídkového portfolia ve společnosti Barum Continental, s.r.o.

Analysis of Marketing Mix Tools in the company Barum Continental, s.r.o.
Anotace:
Cílem této diplomové práce je analýza nejdůležitějších součástí marketingového mixu. Jelikož autor navazuje na svou bakalářskou práci, je zaměřena na zkoumání produktu společnosti, cenové a distribuční politiky a v neposlední řadě komunikační ho mixu a srovnání minulého stavu z roku 2008 se stavem současným a analyzuje, zda- li se firma poučila z chyb minulých k nápravě nepříznivých skutečností z roku …více
Abstract:
This degree work is targeted on the analysis of marketing mix tools in the company Barum Continental. At the end it would be analyse also the the portfolio of the products and their effect on the customers. From this informations the author deduced the conclusion, which could be used by the company Barum Continental to improve their current processes.
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 1. 2009

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 19. 1. 2011
  • Vedoucí: František Kovář
  • Oponent: Marek Peterka

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
http://www.vse.cz/vskp/eid/24208

Vysoká škola ekonomická v Praze

Magisterský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management