Rozvoj sluchové percepce a fonematického sluchu v prostředí běžné třídy mateřské školy – Mgr. Lenka Bublíková
Mgr. Lenka Bublíková
Master's thesis
Rozvoj sluchové percepce a fonematického sluchu v prostředí běžné třídy mateřské školy
Development of auditory perception and phonemic hearing in a regular class of kindergarten
Abstract:
Diplomová práce se zabývá problematikou rozvoje sluchové percepce a fonematického sluchu v prostředí běžné třídy mateřské školy. Teoretická část zahrnuje tři kapitoly. První kapitola se zaměřuje na rozvoj dítěte předškolního věku, druhá kapitola poskytuje informace o sluchovém vnímání a fonematickém sluchu, jejich vývoji, možnostech rozvoje a diagnostice v rámci pedagogické diagnostiky v mateřské škole …moreAbstract:
This thesis deals with the development of auditory perception and phonemic hearing in a regular class of kindergarten. The theoretical part includes three chapters. The first chapter focuses on the development of preschool children, the second chapter provides information on auditory perception and phonemic hearing, their development, opportunities for the development and diagnostics through educational …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 31. 3. 2016
Identifier:
https://is.muni.cz/th/hqnlp/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 5. 2016
- Supervisor: PhDr. Barbora Chleboradová, Ph.D.
- Reader: prof. PhDr. Marie Vítková, CSc.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
BUBLÍKOVÁ, Lenka. \textit{Rozvoj sluchové percepce a fonematického sluchu v prostředí běžné třídy mateřské školy}. Online. Master's thesis. Brno: Masaryk University, Faculty of Education. 2016. Available from: https://theses.cz/id/prgxlc/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasaryk University
Faculty of EducationMaster programme / field:
Special Education / Special Education for Teachers
Theses on a related topic
-
Využití příběhu pro rozvoj smyslového vnímání u dětí se sluchovým postižením
Kristina Lodrová -
Rozvoj sluchového vnímání u žáků s odkladem školní docházky
Anna Borýsková -
Rozvoj sluchové percepce u dětí s vývojovou dysfázií
Tereza Vetchá -
Rozvoj sluchové percepce u dětí předškolního věku s dyslalií.
Kristýna Hučíková -
Posilování zrakové percepce v předškolním vzdělávání
Regina MIKULENKOVÁ -
Rozvoj zrakové percepce a prostorového vnímání u dětí předškolního věku v mateřské škole
Barbora Počinková -
Diagnostika a rozvoj sluchové a zrakové percepce u dětí předškolního věku
Andrea Kolářová -
Rozvoj zrakové percepce u dětí předškolního věku
Petra Havlásková