Marketingová komunikace na sociálních sítích – Bc. Ivana Zilcherová
Bc. Ivana Zilcherová
Master's thesis
Marketingová komunikace na sociálních sítích
Marketing communication on social networks
Abstract:
Diplomová práce s názvem Marketingová komunikace na sociálních sítích se zaměřuje na možnosti využití propagace na sociálních sítích u vybraného podniku. Trend sociálních sítí v současnosti znamená pro firmy nedílnou součást prezentace a propagace v online světě. Teoretická část práce zahrnuje definici základních marketingových pojmů, které jsou pro tuto práci stěžejní. Jedná se o termíny marketingový …moreAbstract:
The diploma thesis called Marketing Communication on Social Networks discusses the possibilities of using promotion on social media for a selected company. The social media trend of nowadays means for companies an integral part of presentation and promotion in today’s online world. The theoretical part of the thesis includes the definition of basic marketing terms that are principal for this thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 11. 2022
Thesis defence
- Supervisor: doc. Ing. Ladislav Pilař, MBA Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
ZILCHEROVÁ, Ivana. \textit{Marketingová komunikace na sociálních sítích}. Online. Master's thesis. Praha: Czech University of Life Sciences Prague, Faculty of Economics and Management. 2022. Available from: https://theses.cz/id/prh7w8/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Česká zemědělská univerzita v Praze, Provozně ekonomická fakultaCzech University of Life Sciences Prague
Faculty of Economics and ManagementMaster programme:
Public Administration and Regional Development
Theses on a related topic
-
Marketingová komunikace českých vysokých škol s důrazem na propagaci oborů marketingu, marketingové komunikace
Karyna Yusupova -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Anna Grygoryuk -
Marketing a marketingová komunikace olympijských her
Roman Šimr -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech (Reality Marketing - marketingová komunikace vybraného produktu)
Lucie Kratochvílová -
Specifiky integrované marketingové komunikace ve vybraných oborech – entertainment marketing (projekt dramaturgie, produkce a marketingové komunikace eventu)
Kamila Urbánková -
Marketingová komunikace a síťová média (elektronický marketing)
Adéla Řetovská -
Politický marketing - marketingová komunikace konzervativních evropských stran
Tomáš Jahn -
Integrovaná marketingová komunikace - využití a propojení jednotlivých nástrojů komunikace v praxi
Rustam Galeev
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights