Bc. Ilona STRAKOVÁ

Bakalářská práce

Význam a uplatnění marketingu ve vybrané neziskové sportovní organizaci

Meaning and application of marketing in selected in non-profit organization
Anotace:
Práce je zaměřena na marketing neziskových organizací ve sportovním odvětví s následnou aplikací těchto poznatků na konkrétní občanské sdružení, kterým je Stáj Straka - Němčovice působící v oblasti jezdectví. Práce je rozčleněna do 4 celků s následující strukturou: představení konkrétního sportovního oddílu Stáj Straka - Němčovice, druhým je teoretická část, která se zabývá samotnými neziskovými organizacemi …více
Abstract:
Bacheloris thesis is dedicated to marketing of non-profit organization in sport in order to apply these findings in particular civil association named Stable Straka ? Němčovice, who works on equitation sports field. Bacheloris thesis is divided into 4 particular sections with following structure: first the introducing of particular sports division Stable Straka - Němčovice, secondly the theoretical …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 5. 2011
Zveřejnit od: 1. 1. 2099

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2011
  • Vedoucí: Mgr. Šárka Borkovcová

Citační záznam

Jak správně citovat práci

STRAKOVÁ, Ilona. Význam a uplatnění marketingu ve vybrané neziskové sportovní organizaci. Cheb, 2011. bakalářská práce (Bc.). ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI. Fakulta ekonomická

Plný text práce

Právo: Autor si přeje zpřístupnit práci veřejnosti až od 13. 05. 2011

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI, Fakulta ekonomická
Vázaný výtisk práce naleznete v Univerzitní knihovně ZČU, více na
http://www.knihovna.zcu.cz/kvalifikacni-prace/

ZÁPADOČESKÁ UNIVERZITA V PLZNI

Fakulta ekonomická

Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Management obchodních činností

Práce na příbuzné téma