Kinlay Seden, Ph.D.

Disertační práce

Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment

Constructing Teacher Subjective Theory of Assessment
Anotace:
Abstrakt Tato studie zkoumá souvislost mezi rolí hodnocení a subjektivní hodnocení učitelů v roce 2009 vztah k podpoře výukových a učebních procesů. To odkazuje na myšlenkové procesy učitele ve vývoji subjektivní teorie hodnocení s ohledem na účel hodnocení v procesech výuky a učení. Učitelské subjektivní teorie o účelu hodnocení jsou relevantní, pokud jde o způsob plánování a prováděné v učebně. Použití …více
Abstract:
This study explores the connection between the role of assessment and teachers’ subjectification of assessment in relation to supporting teaching and learning processes. It refers to the teacher’s thought processes in developing subjective theories of assessment with regard to the purpose of assessment in the teaching and learning processes. Teachers’ subjective theories about the purpose of assessment …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 2. 2019

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 25. 3. 2019
  • Vedoucí: Mgr. Roman Švaříček, Ph.D., Dr. Erika Kopp
  • Oponent: doc. PhDr. Bohumíra Lazarová, Ph.D., prof. Dr. Andrea Kárpáti

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Filozofická fakulta