Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem – Bc. Martina Pinkasová
Bc. Martina Pinkasová
Bachelor's thesis
Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem
Abstract:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu hospodaření prodejní jednotky. Je rozdělena do tří částí. První, teoretická, se zaměřuje na vinnou révu jako základní surovinu pro výrobu vín, dále problematiku marketingového mixu a jeho vliv na dosahování zisku. Se ziskem souvisí i sezonní kolísání, které tvoří závěr první části. Druhá část, metodická, se zabývá statistickými metodami a vzorci, kterými lze …moreAbstract:
This bachelor thesis is focus on analysis of business of the specific company. This thesis is devides into three parts. The first part is focus on vine, which is basic material for wine production. Then problems of marketing mix and its effect on profit. The end of the first part is season fluctuating, which is important for height of profit. The second part is about statistical methods and formulas …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 30. 4. 2012
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/fkbug/
Thesis defence
- Date of defence: 31. 5. 2012
- Supervisor: Ing. Martin Maršík, Ph.D.
- Reader: Ing. Daniel Kopta, Ph.D.
Citation record
ISO 690-compliant citation record:
PINKASOVÁ, Martina. \textit{Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem}. Online. Bachelor's thesis. České Budějovice: Institute of Technology and Business in České Budějovice. 2012. Available from: https://theses.cz/id/prrulp/.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová