Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem – Bc. Martina Pinkasová
Bc. Martina Pinkasová
Bakalářská práce
Analýza hospodaření prodejní jednotky- obchod s vínem
Anotace:
Bakalářská práce se zaměřuje na analýzu hospodaření prodejní jednotky. Je rozdělena do tří částí. První, teoretická, se zaměřuje na vinnou révu jako základní surovinu pro výrobu vín, dále problematiku marketingového mixu a jeho vliv na dosahování zisku. Se ziskem souvisí i sezonní kolísání, které tvoří závěr první části. Druhá část, metodická, se zabývá statistickými metodami a vzorci, kterými lze …víceAbstract:
This bachelor thesis is focus on analysis of business of the specific company. This thesis is devides into three parts. The first part is focus on vine, which is basic material for wine production. Then problems of marketing mix and its effect on profit. The end of the first part is season fluctuating, which is important for height of profit. The second part is about statistical methods and formulas …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 4. 2012
Identifikátor:
https://is.vstecb.cz/th/fkbug/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 31. 5. 2012
- Vedoucí: Ing. Martin Maršík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Daniel Kopta, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchVysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika podniku
Práce na příbuzné téma
-
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Digital marketing plan for a book using service-oriented marketing mix
Silvia Nagyová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový mix a strategický marketing ve vybraných službách
Jan Slanec -
Marketingový mix vo vybraných vinárstvach Malokarpatských vinohradov
Petra Klemová -
Bankový marketing, základné zásady, súvislosti, marketingový mix a postup vybranej komerčnej banky v SR
Boris Rezník -
Marketingový mix Still Create s.r.o.
Natália Šestáková -
Marketingový mix vybrané společnosti
Darina Hojstričová