Veronika SKLENÁŘOVÁ

Diplomová práce

Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform

The learning stations technique as a form of course supporting autonomous learning
Abstract:
This thesis deals with the pormotion of learner´s independance during German classes using the learning stations technique.
Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá podporou samostatností žáků během výuky německého jazyka za pomocí konceptu výuky na stanovištích.
 
 
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999

Obhajoba závěrečné práce

  • Vedoucí: Mgr. Petra Fuková, Ph.D.

Citační záznam

Jak správně citovat práci

SKLENÁŘOVÁ, Veronika. Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta

Plný text práce

Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakulta