Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform – Veronika SKLENÁŘOVÁ
Veronika SKLENÁŘOVÁ
Diplomová práce
Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform
The learning stations technique as a form of course supporting autonomous learning
Abstract:
This thesis deals with the pormotion of learner´s independance during German classes using the learning stations technique.Abstract:
Tato diplomová práce se zabývá podporou samostatností žáků během výuky německého jazyka za pomocí konceptu výuky na stanovištích.
Jazyk práce: němčina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 10. 2024
Zveřejnit od: 31. 12. 2999
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: Mgr. Petra Fuková, Ph.D.
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
SKLENÁŘOVÁ, Veronika. \textit{Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform}. Online. Diplomová práce. Ústí nad Labem: Univerzita Jana Evangelisty Purkyně v Ústí nad Labem, Filozofická fakulta. 2024. Dostupné z: https://theses.cz/id/prvv16/.
Jak správně citovat práci
SKLENÁŘOVÁ, Veronika. Stationenlernen als eine autonomes Lernen fördernde Unterrichtsform. Ústí nad Labem, 2024. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM. Filozofická fakulta
Plný text práce
Právo: Autor si nepřeje zpřístupnění práce veřejnosti
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- Soubory jsou nedostupné.
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM, Filozofická fakultaUNIVERZITA JANA EVANGELISTY PURKYNĚ V ÚSTÍ NAD LABEM
Filozofická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Filologie / Učitelství německého jazyka a literatury (KS)
Práce na příbuzné téma
-
Historie a současnost hry na klarinet na konzervatořích v Plzni, Teplicích, Pardubicích a Českých Budějovicích se zaměřením na současný koncept výuky
Markéta GÁLOVÁ -
Didaktické uplatnění konceptu STEM ve výuce na 2. stupni ZŠ na příkladu praktické výuky
Dominik KIŠ -
Koncept výuky algoritmizace na víceletém gymnázium
Dominik MICHALEC -
Koncept tandemové výuky na 1. stupni základní školy
Tereza KONDRÁTOVÁ -
Multikulturní výchova na gymnáziu ve vazbě na její teoretický koncept
Eliška VÁCLAVÍKOVÁ -
Specifika vlivu angličtiny na výuku ruštiny na střední škole a jejich využití (na příkladu slovní zásoby).
Eva Bajerová -
Poetika konceptu a koncept poetiky na hranici jazyka, literatury a výtvarného umění
Františka Orságová -
Koncept integrované výuky a jeho využitelnost při výuce geografie na základních školách
Michal VOJNOVIČ