Ing. Sharhan Shameem Deeab

Diplomová práce

The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh

The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Anotace:
Role značkového dědictví v chování spotřebitelů v restauračním průmyslu v Bangladéši je klíčová na globálním trhu. Studie zkoumá dopad značkového dědictví na zásadní aspekty spotřebitelského chování, včetně autenticity značky, důvěry ve značku, rozšíření značky a vztahu mezi značkou a spotřebitelem, s důrazem na záměr návštěvy spotřebitelů a výkonnost prodeje. Výzkum využívá smíšený přístup, který …více
Abstract:
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh is pivotal in the global market. The study explores the impact of brand heritage on critical dimensions of consumer behavior, including brand authenticity, brand trust, brand extension, and the brand-consumer relationship, with a particular focus on consumer visiting intentions and sales performance. The research …více
 
 
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
  • Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
  • Oponent: Ph.D. Prateek Kalia

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta

Masarykova univerzita

Ekonomicko-správní fakulta

Magisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management

Práce na příbuzné téma

  • Žádné práce na příbuzné téma.