The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh – Ing. Sharhan Shameem Deeab
Ing. Sharhan Shameem Deeab
Diplomová práce
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh
Anotace:
Role značkového dědictví v chování spotřebitelů v restauračním průmyslu v Bangladéši je klíčová na globálním trhu. Studie zkoumá dopad značkového dědictví na zásadní aspekty spotřebitelského chování, včetně autenticity značky, důvěry ve značku, rozšíření značky a vztahu mezi značkou a spotřebitelem, s důrazem na záměr návštěvy spotřebitelů a výkonnost prodeje. Výzkum využívá smíšený přístup, který …víceAbstract:
The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh is pivotal in the global market. The study explores the impact of brand heritage on critical dimensions of consumer behavior, including brand authenticity, brand trust, brand extension, and the brand-consumer relationship, with a particular focus on consumer visiting intentions and sales performance. The research …více
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 1. 2025
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/q0c3k/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 28. 1. 2025
- Vedoucí: Ing. Renata Čuhlová, Ph.D.
- Oponent: Ph.D. Prateek Kalia
Citační záznam
Citace dle ISO 690:
DEEAB, Sharhan Shameem. \textit{The role of brand heritage in consumer behavior within the restaurant industry in Bangladesh}. Online. Diplomová práce. Brno: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakulta. 2025. Dostupné z: https://theses.cz/id/prvvw1/.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasarykova univerzita
Ekonomicko-správní fakultaMagisterský studijní program / obor:
Business Management / Business Management
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.