Vliv informace o obtížnosti položky na její psychometrické vlastnosti – Šimon Šeďa
Šimon Šeďa
Bakalářská práce
Vliv informace o obtížnosti položky na její psychometrické vlastnosti
Effect of item difficulty information on item's psychometric properties
Anotace:
Cílem této studie bylo otestovat vztah vnímané obtížnosti a výkonu na kognitivních testech a to, jakou roli v něm hraje úzkost. Výzkumný soubor činil 95 žáků 4.-6. ročníku základní školy. Předpoklad byl, že vnímaná obtížnost ovlivňuje úzkost, která pak vede k horším výkonům. Nebyl nalezen rozdíl v úzkosti ani ve výkonu způsobený přítomností informace o obtížnosti. Vztah úzkosti a výkonu byl nalezen …víceAbstract:
The aim of this study was to test the relationship between perceived difficulty and performance on cognitive tests and what role anxiety plays in it. The research population consisted of 95 students in grades 4-6 of elementary school. The hypothesis was that perceived difficulty influences anxiety, which then leads to poorer performance. No difference in anxiety or performance was found due to the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 12. 5. 2023
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/mz25p/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 6. 6. 2023
- Vedoucí: Mgr. et Mgr. Petr Palíšek
- Oponent: doc. Mgr. Stanislav Ježek, Ph.D.
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Fakulta sociálních studiíMasarykova univerzita
Fakulta sociálních studiíBakalářský studijní program / obor:
Psychologie / Psychologie
Práce na příbuzné téma
-
Funkční model sběrnice pro testování rozhraní SCI
Michael Vašíček -
Sestavení transakčního a daňového modelu mezinárodní sportovní soutěže
Iveta Hrubá -
Transient state model of water transport in a PEMFC: preliminary experimental tests on steady-state and fluctuating pressure imposed by Electrochemical Pressure Impedance Spectroscopy
Jan Šnajdr