Radomír Baštinec
Bachelor's thesis
Strategie rozvoje firmy
Strategy of a Firm's Development
Abstract:
Předmětem bakalářské práce „Strategie rozvoje firmy“ je analýza současné situace uvnitř podniku a popis jeho produkce. Práce je rozvržena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část je zaměřena na popis základních pojmů a metod, které budou použity v praktické části. Praktická část se zabývá analýzou konkrétního podniku za použití těchto metod. Mezi metody analýzy použité v této práci patří analýza …moreAbstract:
The goal of the submitted thesis: “Strategy of a Firm’s Development” is to analyze actual situation of the firm and to describe its production. The thesis is divided in two parts – theoretical and practical. The theoretical part is concentrated on describing elementary methods and concepts used in the practical part. The practical part these methods and concepts are used to analyze the company. The …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 18. 4. 2019
Identifier:
https://is.muni.cz/th/vgf3q/
Thesis defence
- Date of defence: 3. 6. 2019
- Supervisor: doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.
- Reader: Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Masarykova univerzita, Ekonomicko-správní fakultaMasaryk University
Faculty of Economics and AdministrationBachelor programme / field:
Economy and Management / Business Management
Theses on a related topic
-
Strategická analýza okolního i interního prostředí a návrh volby strategie vybrané organizace
Jiří Špaček -
Strategická analýza podniku působícího v IT sektoru
Lukáš Fajmon -
Strategická analýza okolního i interního prostředí a návrh volby strategie vybrané organizace
Juraj Podhradský -
Strategická analýza podniku
Petr Hanel -
Strategická analýza vnitřních zdrojů společnosti XY
Petr Doležal -
Strategická analýza
Eduard Fiala -
Strategická analýza vybrané společnosti
Gabriela Hampelová -
Analýza značky Nebbia – rozdíl mezi interním a externím zkoumáním značky.
Lucie Nováková