Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu – Ing. Michael Šreiber
Ing. Michael Šreiber
Bachelor's thesis
Analýza vlivu marketingu na komercionalizaci sportu
The analyse of the marketing influence on sport commercialization
Anotácia:
Tato práce popisuje, jaký vliv má správné nastavení komunikačního plánu na zvýšení komercializace tanečního centra. První teoretická část popisuje obecně marketingovou komunikaci a marketingové prostředky, které mohou být použity v praktické části práce. Praktická část analyzuje současný stav konkrétního tanečního centra a navrhuje správně nastavený marketingový mix, který je součástí komunikačního …viacAbstract:
This bachelor work describe, what influnce has correct set up of communication plan to increasing of the dance centre commercialization. First theorethical part describe generally marketing communication and marketing tools, which could be used in the practical part of the work. Practical part analyse current state of the concrette dance centre and offer optimal set up marketing mix, which is part …viac
Jazyk práce: Czech
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 30. 9. 2014
Identifikátor:
https://is.vsfs.cz/th/fihxi/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 24. 8. 2015
- Vedúci: PhDr. Kamil Kotlík, Ph.D.
- Oponent: Ing. Naděžda Petrů, Ph.D.
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- nikomu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola finanční a správníUniversity of Finance and Administration
Bachelor programme / odbor:
Economics and Management / Marketing Communication
Práce na příbuzné téma
-
Komerční aspekty vrcholového sportu
Kamil Klapač -
Analýza potenciálu lesnických parků Masarykův les Křtiny, Křivoklátsko a Bezděz v komunikaci s veřejností
Tereza Zelenková -
Analýza současného stavu externí komunikace pracovníků veřejné správy s veřejností
Anastasiya Halaukova -
Komunikace s veřejností v prostředí státní organizace Správa železnic
Simona Vernerová -
Rodina s dítětem s Downovým syndromem
Dagmar POVOLNÁ -
Nastavenie procesu efektívnej komunikácie Ministerstva obrany Slovenskej republiky s cieľovými skupinami verejnosti
Tomáš Lorenc -
Komunikační plán pro zvolený projekt
Monika Nosková -
Komunikační plán hotelu.
Vít Studnička