Marketingová analýza produktu - na příkladu Costa Coffee – Kristýna Tichá
Kristýna Tichá
Bakalářská práce
Marketingová analýza produktu - na příkladu Costa Coffee
Anotace:
Cílem práce je marketingová analýza produktu na příkladu Costa Coffee. Metodou mystery shopping bude hodnocená nabídka a kvalita produktu Costa Coffee v porovnání s konkurencí.Výstupem práce bude přehled nabídky kávy v řetězcových kavárnách a doporučení pro Costa Coffee.
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2018
Obhajoba závěrečné práce
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty, autentizovaným studentům ze stejné školy/fakulty
Vysoká škola polytechnická Jihlava
Bakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Cestovní ruch
Práce na příbuzné téma
- Žádné práce na příbuzné téma.