Jazyk manipulace ve výuce češtiny – Bc. Tomáš KRŠIAK
Bc. Tomáš KRŠIAK
Diplomová práce
Jazyk manipulace ve výuce češtiny
The language of manipulation in teaching Czech
Anotace:
Diplomová práce se zabývá tématem skryté a manipulativní reklamy influencerů na instagramu a jeho didaktickým zpracováním pro potřeby výuky češtiny na základní škole. Teoretická část práce se věnuje obecným kontextům online světa, mediální výchově, vztahu reklamy a manipulace a popisu problematiky influencer marketingu. Praktická část prezentuje didaktické materiály vytvořené na základě komplexní jazykové …víceAbstract:
This master's thesis deals with the topic of hidden and manipulative advertisement as used by Instagram influencers. The topic is treated as a didactic tool utilizable for the purposes of teaching Czech at elementary school. The theoretical part focuses on more general contexts of the online world, media education, the relationship between advertisement and manipulation, and the description of the …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 20. 6. 2022
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. PhDr. Stanislav Štěpáník, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
KRŠIAK, Tomáš. Jazyk manipulace ve výuce češtiny. Olomouc, 2022. diplomová práce (Mgr.). UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI. Pedagogická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: UNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI, Pedagogická fakultaUNIVERZITA PALACKÉHO V OLOMOUCI
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství českého jazyka a literatury pro 2. stupeň základních škol / Učitelství německého jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Průvodce dostupnosti elektronických knih prostřednictvím knihoven pro uživatelskou skupinu učitelů a žáků předmětu český jazyk a literatura
Veronika Maniecká -
Rozdíly mezi anglickým a českým vokalickým systémem a jejich popis v pracích Skaličkové a Pačesové
Leona Vařílková -
Projektové vyučování ve 4. ročnících na ZŠ v Praze a v malotřídní škole se zaměřením na matematiku, český jazyk a člověk a jeho svět
Anna KAVUROVÁ -
Aktuální témata v literatuře pro děti a mládež na příkladu děl Muffin a čaj a Koláčky a spiklenci
Klára ZŮBKOVÁ -
Využití mýtů v českém jazyce a literatuře na středních školách a porovnání s jejich využitím v českém jazyce a literatuře na základních školách
Anna Štěrbová -
Český a ruský znakový jazyk v lingvistickém a kulturním kontextu
Ludmila Rakovská -
Napětí mezi poetikou biedermeieru a ideálního realismu. Komparace románu Der Nachsommer A. Stiftera a Západu K. V. Raise
Lenka Máčalová -
Motivy a symboly ve středověkých a barokních písních s mariánskou tematikou. (A s čela se jí svezly na klekátko oříškové vlásky.)
Anežka Horáková
Název
Vložil
Vloženo
Práva