Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu – Bc. Ján Štefančík
Bc. Ján Štefančík
Diplomová práce
Formativní a sumativní hodnocení ve vztahu ke školnímu klimatu
Formative and Summative Assessment in Connection to School Climate
Anotace:
Tato diplomová práce se zaměřuje na vztah alternativních přístupů ve vzdělávacím procesu a jejich možné implikace z hlediska klimatu školy. Zaměřuje se na tři skupiny studentů a učitelů, kteří se zúčastnili tohoto výzkumu, a na jejich vnímání vzdělávacího procesu. Porovnává faktická data prezentovaná autory, kteří již dříve prováděli podobný výzkum, a zjištění prezentovaná v této práci. Cílem tohoto …víceAbstract:
This diploma thesis focuses on the relationship between alternative approaches in the education process and the possible implications they might have in terms of school climate. It focuses on three groups of learners and teachers who participated in this research and their perception of the educational process. It compares factual data presented by authors who conducted similar research previously …víceKeywords
formativní hodnocení sumativní hodnocení klima školy srovnání rozhovor dotazník dopad efekt vyučovací metody percepce žáka percepce učitele formative assessment summative assessment school climate comparison interview questionnaire impact effect teaching methods learner's perception teacher's perception
Jazyk práce: angličtina
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 13. 12. 2021
Identifikátor:
https://is.muni.cz/th/jmci8/
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 1. 2. 2022
- Vedoucí: Mgr. Bc. Michaela Sojková Šamalová, Ph.D.
- Oponent: Mgr. Gabriela Oaklandová
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- světu
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Masarykova univerzita, Pedagogická fakultaMasarykova univerzita
Pedagogická fakultaMagisterský studijní program / obor:
Učitelství pro základní školy / Učitelství anglického jazyka pro základní školy
Práce na příbuzné téma
-
Formative Assessment in English Lessons in Practice - Benefits and caveats of formative assessment implementation
Lucie Novotná -
Formative assessment and job satisfaction: teachers' perspective
Oldřiška Buchanan -
Teachers‘ perceptions and uses of technology integration in formative assessment
Martina Dočekalová -
Assessment for learning
Marie Vlková -
Different approaches to assessment and their impact on pupils' motivation at a lower secondary school
Jana Nohová -
Comparison of formative and summative assessment in language testing
Nela NEDUCHALOVÁ -
Didactic Games for Teaching English Lexis
Tomáš Stříteský -
Sociální percepce osobnosti učitele jejich žáky
Diana WOJNAROVÁ