Bc. Ariana Vacková

Bachelor's thesis

Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu

Abstract:
Předmětem této bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Cílem práce je provést zhodnocení marketingového mixu společnosti Ráj sýrů, s.r.o. – pobočky Ráj sýrů, s.r.o. České Budějovice a na základě zjištěných výsledků navrhnout následná opatření. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První je teoreticko-metodologická …more
Abstract:
The objective of the Bachelor thesis (hereinafter “thesis”) titled “The Analysis of Marketing Mix in the Selected Subject” is the marketing mix analysis of the selected subject. The aim is to assess the marketing mix of the company “Ráj sýrů s.r.o.“ (“The Paradise of Cheeses”) - the branch office in České Budějovice. Based on the results of analysis, I will suggest appropriate measures. The thesis …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014

Thesis defence

  • Date of defence: 4. 9. 2014
  • Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
  • Reader: Ing. Irena Čihovská

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých Budějovicích