Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu – Bc. Ariana Vacková
Bc. Ariana Vacková
Bachelor's thesis
Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu
Abstract:
Předmětem této bakalářské práce „Analýza marketingového mixu ve vybraném subjektu“ je analýza marketingového mixu vybraného podniku. Cílem práce je provést zhodnocení marketingového mixu společnosti Ráj sýrů, s.r.o. – pobočky Ráj sýrů, s.r.o. České Budějovice a na základě zjištěných výsledků navrhnout následná opatření. Bakalářská práce je rozdělená do dvou částí. První je teoreticko-metodologická …moreAbstract:
The objective of the Bachelor thesis (hereinafter “thesis”) titled “The Analysis of Marketing Mix in the Selected Subject” is the marketing mix analysis of the selected subject. The aim is to assess the marketing mix of the company “Ráj sýrů s.r.o.“ (“The Paradise of Cheeses”) - the branch office in České Budějovice. Based on the results of analysis, I will suggest appropriate measures. The thesis …more
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 8. 7. 2014
Identifier:
https://is.vstecb.cz/th/zdce9/
Thesis defence
- Date of defence: 4. 9. 2014
- Supervisor: Ing. Marie Slabá, Ph.D.
- Reader: Ing. Irena Čihovská
Citation record
Full text of thesis
Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:- světu
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola technická a ekonomická v Českých BudějovicíchInstitute of Technology and Business in České Budějovice
Bachelor programme / field:
Economics and Management / Business Administration and Management
Theses on a related topic
-
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků -
Marketingový komunikační mix vybraného pivovaru.
Martina Lachmanová -
Marketingové komunikační mixy pro in-store marketing
Jana Vaňková -
Optimization of influencer marketing as a part of the communication mix
Ema Procházková -
Event marketing a jeho využití v praxi
Magdalena Abtová -
A Marketing Mix Analysis of Vasky trade s.r.o.
Darina Krystýnová -
Specifika internetového marketingu pro kulturní instituce se zaměřením na obsahový marketing
Hana Blahová -
Marketing; Marketing Communication; Communication mix; communication campaig
Martin Janků