Ester Kobrová
Bakalářská práce
Trendy v internetovém marketingu
Trends in internet marketing
Anotace:
Tato bakalářská práce se zaměřuje na marketingové trendy, které se využívají na Internetu. V práci jsou popsány nástroje internetového marketingu a také marketingové strategie, které se díky internetovým trendům mohou využívat. Druhá část bakalářské práce je věnována představení cestovní kanceláře Melissa Travel, s. r. o. Tato část poukazuje na internetový marketing společnosti konkrétně na to, odkud …víceAbstract:
This bachelor thesis focuses on marketing trends, which can be used on the Internet. There are several internet marketing tools described in this bachelor thesis and there are also strategies of marketing based on trends of marketing, which could be used. Second part is devoted to the presentation of travel agency Melissa Travel, Ltd. This part refers to where Melissa Travel's web visitors come from …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 3. 5. 2017
Obhajoba závěrečné práce
- Vedoucí: doc. Ing. Klára Antlová, Ph.D.
Citační záznam
Jak správně citovat práci
Kobrová, Ester. Trendy v internetovém marketingu. Liberec, 2017. bakalářská práce (Bc.). Technická univerzita v Liberci. Ekonomická fakulta
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Technická univerzita v Liberci, Ekonomická fakultaTechnická univerzita v Liberci
Ekonomická fakultaBakalářský studijní program / obor:
Ekonomika a management / Ekonomika a management služeb
Práce na příbuzné téma
-
The internet as an effective marketing tool for small businesses
Thandiwe Ntuli -
Internet Marketing in International Tourism
Hanna Kananovich -
Reklama jako obraz kultury
Ondřej Novák -
Nové trendy v marketingové komunikaci vybrané firmy
Barbora Erychlebová -
Skrytá reklama a podprahová sdělení
Lucie Parmová -
Moderní trendy v současné reklamě
Zuzana Štěpařová -
Trendy v marketingové komunikaci
Andrea HEREJKOVÁ -
Nové trendy v outdoorové reklamě
Erik Dudek