Aneta Alijagićová

Master's thesis

Analýza klíčových faktorů influencer marketingu značky Giorgio Armani

Analysis of the key factors of Giorgio Armani influencer marketing
Abstract:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem kosmetických produktů značky Giorgio Armani. Jejím cílem je provést analýzu influencer marketingu vybrané značky na českém a slovenském trhu, stanovit klíčové faktory a navrhnout doporučení, která povedou koptimalizaci tohoto komunikačního nástroje. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy spojené s daným tématem. Představuje značku Giorgio …more
Abstract:
The thesis examines the influencer marketing of Giorgio Armani cosmetic products. Its aim is to analyze the influencer marketing of the selected brand on the Czech and Slovak market, to determine the key factors and to propose recommendations that will lead to the optimization of this communication tool. This thesis summarizes the existing findings and defines the concepts related to the topic. It …more
 
 
Language used: Czech
Date on which the thesis was submitted / produced: 14. 5. 2024

Thesis defence

  • Date of defence: 10. 6. 2024
  • Supervisor: Martin Machek
  • Reader: Veronika Hanzelyová

Citation record

Full text of thesis

Contents of on-line thesis archive
Published in Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Other ways of accessing the text
Institution archiving the thesis and making it accessible: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93447