Analýza klíčových faktorů influencer marketingu značky Giorgio Armani – Aneta Alijagićová
Aneta Alijagićová
Diplomová práce
Analýza klíčových faktorů influencer marketingu značky Giorgio Armani
Analysis of the key factors of Giorgio Armani influencer marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem kosmetických produktů značky Giorgio Armani. Jejím cílem je provést analýzu influencer marketingu vybrané značky na českém a slovenském trhu, stanovit klíčové faktory a navrhnout doporučení, která povedou koptimalizaci tohoto komunikačního nástroje. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy spojené s daným tématem. Představuje značku Giorgio …víceAbstract:
The thesis examines the influencer marketing of Giorgio Armani cosmetic products. Its aim is to analyze the influencer marketing of the selected brand on the Czech and Slovak market, to determine the key factors and to propose recommendations that will lead to the optimization of this communication tool. This thesis summarizes the existing findings and defines the concepts related to the topic. It …více
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024
Identifikátor:
https://vskp.vse.cz/eid/93447
Obhajoba závěrečné práce
- Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
- Vedoucí: Martin Machek
- Oponent: Veronika Hanzelyová
Citační záznam
Plný text práce
Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:- autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Prazehttps://vskp.vse.cz/eid/93447
Vysoká škola ekonomická v Praze
Magisterský studijní program:
Management
Práce na příbuzné téma
-
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Md Anwar Hossen -
The use of Social Media in B2B it Companies: A Guideline for Internal Employees as Social Media Micro-Influencers
Sara Monnecchi -
Social media influencers and their usage in marketing strategy
Aelita Li -
The self-presentation of Instagram influencers and the construction of social media celebrity
Dominika Beneš Kováčová -
The Evaluative Aspect of the Messages of Social Media Influencers
Ida Černá -
The Impact of Social Media Influencers Focused on Health on Marketing and Consumer Behavior on Instagram in Czech Republic
Dominik Ziegler -
Analyzing the Impact of Social Media Influencers Across Different Product Categories
Tereza Rejchrtová -
Social Media Influencers – A study on the credibility of fitness promoters as viewed by Instagram users
Sahil Baksh