Aneta Alijagićová

Diplomová práce

Analýza klíčových faktorů influencer marketingu značky Giorgio Armani

Analysis of the key factors of Giorgio Armani influencer marketing
Anotace:
Diplomová práce se zabývá influencer marketingem kosmetických produktů značky Giorgio Armani. Jejím cílem je provést analýzu influencer marketingu vybrané značky na českém a slovenském trhu, stanovit klíčové faktory a navrhnout doporučení, která povedou koptimalizaci tohoto komunikačního nástroje. Tato práce shrnuje dosavadní poznatky a definuje pojmy spojené s daným tématem. Představuje značku Giorgio …více
Abstract:
The thesis examines the influencer marketing of Giorgio Armani cosmetic products. Its aim is to analyze the influencer marketing of the selected brand on the Czech and Slovak market, to determine the key factors and to propose recommendations that will lead to the optimization of this communication tool. This thesis summarizes the existing findings and defines the concepts related to the topic. It …více
 
 
Jazyk práce: čeština
Datum vytvoření / odevzdání či podání práce: 14. 5. 2024

Obhajoba závěrečné práce

  • Obhajoba proběhla 10. 6. 2024
  • Vedoucí: Martin Machek
  • Oponent: Veronika Hanzelyová

Citační záznam

Plný text práce

Obsah online archivu závěrečné práce
Zveřejněno v Theses:
  • autentizovaným zaměstnancům ze stejné školy/fakulty
Jak jinak získat přístup k textu
Instituce archivující a zpřístupňující práci: Vysoká škola ekonomická v Praze
https://vskp.vse.cz/eid/93447